!


в настоящем издании сохраняются основные особенности авторской орфографиии и пунктуации.



17.10.12

люби мене такою з кіпою дашок у голові


менs хотілось би, щоб замість однієї даші, була ще купка даш, які б одночасно зі мною жили ішним життям, але відчувала це лише я одна. чені б хотілось. щоб вони були іншими від мене, не зовнішньо, а внутрішньо. тобто, наприклад, одна була м`ягкою і доброзичливою ,а інша зірвати голову, але все одно доброзичлива. щоб всі дашки любили життя і людей, і були магнітом для різних цікавостей.
але що не говорити, одна дашка померла би не пізніше 30 років. не залишаючи онуків для боротьби із цим важким життям.
а друга навпаки дожила би до маразма і пенсії. була би божим одуванчиком, ходила би до церкви. а може працювала би вахтеркою  в якомусь дитячому будинкою.

але ось я одна.
в мене є ти, але ти не дашка.
та я тебе всеодно дуже дуже люблю. набагато більше, ніж любила би всіх дашок і всіх їх онуків/дітей.

Комментариев нет:

Отправить комментарий