!


в настоящем издании сохраняются основные особенности авторской орфографиии и пунктуации.



30.10.12

чим ближче до вечора, тим більше на моєму внутрішньому морі розвивається шторм.
я уявляю самотню ніч. ніч без тебе.
так купа людей, що живуть в однині, скажуть мені: 
- ти не розумієш самотності.
 так, я згодна з кожним із вас, я не розумію вашої самотності, але чи розумієте ви мою ? 
ви розумієте як це, коли твоя кохана людини не спить із тобою поруч? 
коли ти не знаєш, що може трапитись уночі. 
і здається ви близько живете один від одного, всього на всього 8 кілометрів, але це водночас виявляється так далеко...
чи розумієте як це втрачати час , коли він зникає, тає  ,мов перші сніжинки ,мов пісок, що сиплеться крізь пальци? 

я не люблю наші ночі лише за те, 
що вони розвалюють мене на деякий час.
поки я не звикну до обов`язку тебе-лише-вдень 
мене не має.
мене не має...

Комментариев нет:

Отправить комментарий