!


в настоящем издании сохраняются основные особенности авторской орфографиии и пунктуации.



31.10.12

і трохи про буття.

  • після їжі набагато краще вчиться. ніби в тебе з`вляються сили йти далі, і навіть антропологія здається легкою забавою, такою іграшкою, якою ти можеш саме насолоджуватись. До речі, вчені проводили експеримент і довели, що після смаженої картоплі рівень гормону ендорфіну підвищується навіть більше ніж після солодощів. Я це на повну силу перевірила на собі :)
  • другий пунктик мого сьогодні витікає із першого. наївшись смаженої картоплі, я тим самим вбила в собі ті задатки худої леді на сьогоднішній вечор. ні, я не буду себе примушувати менше їсти чи занадто винурювати тіло , але є стимул бути краще. можно таким чином перевірити психологічні концепції мотивування. Буду першою піддослідною свого "Я-психолога" .
  • формуємо наш неокортекс, друзі. Адже, це так цікаво. 
  • галюнів мені, натхнення! 

Комментариев нет:

Отправить комментарий