!


в настоящем издании сохраняются основные особенности авторской орфографиии и пунктуации.



10.11.12

ти ніколи мене не любив.
не вважав за потрібне, мабуть.
за всі роки - нестача слів
їх вже далі не повернуть.

ти ніколи мене не чекав.
тобі всеодно було до горя.
я з`явилась - а нащо? не знав
серце ноє, так боляче ноє.

ти мене може трохи жадав
десь в останній інстанції думки.
але то була гра, і ти грав
 і ти виграв, але надто хутко

ти ніколи мене не любив.
не вважав за надійне, мабуть. 
хай тобі буде бракнути слів
хай мені буде їх не чуть.


2 комментария:

  1. У любові круті береги
    А чим далі - пороги,пороги
    Ти не плач,не сумуй,ти пливи
    То життя шле нам незгоди.

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. гарно як..дякую тобі,Еліс :*

      підсвідомість не дасть забути
      цей етап почутів, майже болі.
      буде вибух ,а далі кволі
      кволі висновки і хворі думки.
      в час, який нікому невідомий
      в`язень вийде з тяжкої коми
      і настане нове життя.
      і настане без вороття.

      розмова в віршах, інгтригує :)

      Удалить